« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przyjęcie wniosków do porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu XVII Sesji Rady Miejskiej.

4. Przyjęcie protokołu XVIII Sesji Rady Miejskiej.

5. Przyjęcie protokołu XIX Sesji Rady Miejskiej.

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta i Gminy Wschowa w okresie międzysesyjnym.

7. Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej w I półroczu 2025 roku.

8. Sprawozdanie z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w I półroczu 2025 r.

10. Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso (druk 175)

12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez Gminę Wschowa porozumienia z Województwem Lubuskim w zakresie przejęcia do realizacji części zadania publicznego w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ciągu drogi wojewódzkiej nr 305 na odcinku od Ronda Sławskiego do Ronda Wolsztyńskiego (druk 177)

13. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie pomocy finansowej Województwu Lubuskiemu w 2025 roku w formie dotacji celowej na dofinansowanie kosztów opracowania dokumentacji projektowej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 278 na odcinku Łysiny – Tylewice w zakresie budowy ścieżki rowerowej (druk 178)

18. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych lub osadników z przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Wschowa. (druk 183)

21. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy najmu w trybie bezprzetargowym na czas nieoznaczony garażu i pomieszczeń gospodarczych stanowiących własność Gminy Wschowa. (druk 186)

22. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość, na czas oznaczony do 3 lat. (druk 187)

25. Interpelacje i zapytania radnych.

26. Wnioski i informacje.

27. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej